loading...
سوم ریاضیــــــــــــــــــــــا
Hadi بازدید : 465 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (48)
شبی از سوز دل گفتم قلم را

بیا بنویس غم های دلم را

گفتا برو بیمار عاشق

ندارم طاقت این همه غم را

سلام دیروز (92/11/6) بابام فوت کرد و به خاک سپرده شد
دوستای عزیز برای آرامشش
صلوات
ممنون از بازدیدتون

*توجه                                      توجه*

امروز مطالب وبلاگ زیاد شدن ، پس لطف کنید

از بقیه صفحات دیدن فرمایید

Hadi بازدید : 386 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (31)

با سلام خدمت دوستان وبازدید کنندگان محترم

 خوشحال میشم که عضو بشین

امیدوارم براتون محیطی با حال و با جذابیت باشه البته با کمک خودتون

لطفا مطالبی که دوست دارید در این وب سایت گذاشته بشه برام ارسال کنید تا    براتون بهترین پستهارو بزارم

شما میتونید بهترین و به روز ترین مشاوره درسی و فناوری را در این سایت بخوانید

ممنون

راستی دوستانی که رمز مطالب رو یادشون رفته پیام بدن به گوشیم بهشون میگم

البته با عرض پوزش از دوستان بازدید کننده

ماچراستی دوباره میگم عضویت و نظر یادتون نره!!!!ماچ


 





Hadi بازدید : 227 یکشنبه 02 آذر 1393 نظرات (3)


مفهومی شدن تست‌های درس فیزیک

سؤالات درس فیزیک در کنکور به سمت مفهومی شدن پیش می‌رود البته منظور این نیست که نکات و فرمول‌های تستی را یاد نگیرید، بلکه باید ابتدا مطالب را به صورت مفهومی یاد بگیرید و سپس از نکات تستی استفاده کنید. علاوه بر این اگر نگاهی گذرا به پرسش‌های فیزیک در سال‌های گذشته داشته باشید، خواهید دید که اکثر پرسش‌های این درس تکراری هستند؛ یعنی چیزی حدود 70-60 درصد این پرسش‌ها مشابه پرسش‌های کنکور سال‌های قبل هستند؛ پس حتماً بررسی تست‌های کنکور سال‌های قبل را در این درس در برنامه‌های خود بگنجانید.

نکات مهم در خواندن درس فیزیک:

1) پس از مطالعه‌ی هر بخش از کتاب به صورتی که در بالا آمد، ابتدا مسائل و تمرین‌های مربوط به آن را حل کنید و وقتی بر آن‌ها تسلط یافتید، به سراغ تست بروید.

2) پس از هر بار خواندن از نکات و فرمول‌های مهم یادداشت‌برداری کنید و برای مرور از این یادداشت‌ها استفاده کنید.

3) تمام مثال‌‌ها، تمرین‌ها و فعالیت‌های کتاب درسی را خط به خط دنبال کنید.

4) تا حد امکان از محاسبات ذهنی پرهیز کنید و همه‌ی مطالب را روی کاغذ بیاورید تا دقت محاسبه‌ی شما بالا رود.

5) برخی از مباحث کتاب، تقریباً حفظی هستند. برای یادگیری آن‌ها بهتر است پس از یادگیری دقیق مطالب، یک بار آن‌ها را به زبان خودتان بازنویسی  کنید. با این کار مطلب برای‌تان مرور می‌شود و در صورت فراموشی این نواقص را برطرف می‌کنید. هم‌چنین این بازنویسی‌ها شب امتحان مفید خواهند بود.

6) سعی کنید یک مسئله را برای یادگیری بهتر و عمیق‌تر چند بار حل کنید و فرمول‌ها را برای تسلط بیش‌تر دسته‌بندی کنید.

7) نکته‌ی بسیار مهمی که نقش بسزایی در حل مسائل فیزیک دارد، رسم شکل در حین خواندن صورت مسئله است. شما هم این کار را تمرین کنید.

8) به علامت‌ها و تمام مراحل حل مسئله به‌خصوص علامت‌های مثبت و منفی توجه کنید.

Hadi بازدید : 235 یکشنبه 02 آذر 1393 نظرات (0)


کیفیت را بالا ببرید

آن‌چه باعث می‌شود مطلب یا موضوعی از حافظه‌ی کوتاه‌مدت به حافظه‌ی بلندمدت وارد شود، بازیابی است. بازیابی باعث می‌شود مطالب در ذهن شما تثبیت شود و این امکان به وجود می‌آید که سر جلسه‌ی آزمون راحت‌تر مطالب را به خاطر آورید.

بازیابی باعث می‌شود مطالبی را که فکر می‌کردید بلد نبوده‌اید به خاطرتان بیاورید و موضوعات در ذهن شما شکل بگیرد.

بالا بردن ساعت مطالعه که توسط دفتر برنامه‌ریزی‌تان امکان‌پذیر است، جزء عنصرهای کمّی مطالعه محسوب می‌شود ولی اگر قصد دارید کیفیت مطالعه‌تان را بالا ببرید باید کم‌تر مطالعه کنید و بیش‌ترین وقت خود را به بازیابی کردن مطالب بپردازید.

Hadi بازدید : 623 یکشنبه 02 آذر 1393 نظرات (0)


جعبه‌ی به‌یاد ابزاری برای استفاده‌ی مفید از وقت

اول از همه باید بدانید جعبه‌ی به‌یاد صرفاً برای یادگیری لغات نیست، بلکه تمام فرمول‌های فیزیک، فرمول‌‌های ریاضی، فرمول‌های شیمی، فرمول‌های شیمیایی، تاریخ ادبیات و... را می‌توان به وسیله‌ی جعبه‌ی به‌یاد به حافظه‌ی بلندمدت منتقل کرد تا خیال خود را راحت کنیم که این موارد حداقل در 3 سال آینده فراموش نخواهند شد.

نکته‌ی مهم آن‌جاست که برخی از کمبود وقت می‌نالند. این عده باید کار با جعبه‌ی به‌یاد را شروع کنند. این دانش‌آموزان موارد گفته‌شده را باید در جعبه‌ی به‌یاد قرار داده و در زمان‌های مرده به انتقال این مطالب به حافظه‌ی بلندمدت بپردازند تا وقت بیش‌تری برای تمرین تشریحی و تست به دست آورند.

زمان مرده یعنی زمانی که حس هیچ کاری نیست یا فکر می‌کنید وقت درس نیست؛ یعنی در راه مدرسه، بین دو نماز در مسجد، در مترو، شب‌نشینی‌ها و...

در این زمان‌ها لغات را خوانده و در آخر شب یا اول صبح خانه‌های جعبه‌ی به‌یاد را پر کنید.

Hadi بازدید : 238 یکشنبه 02 آذر 1393 نظرات (0)


بازسازی شبکه های شریان‌های حیاتی پس از زلزله با روشی بهینه

محققان پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله موفق به بهینه سازی بازسازی شبکه های شریان های حیاتی پس از زلزله به روش شبیه سازی رخدادهای مجزا شدند.

دکتر مرتضی بسطامی، عضو هیات علمی پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله و مجری طرح اظهار داشت: با توجه به نوپا بودن بحث های مهندسی زلزله شریان های حیاتی، روشهای ارزیابی لرزه ‌یی آنقدر که برای سازه های معمولی ساختمان توسعه پیدا کرده برای زیر ساخت های شهری و شریان‌های حیاتی شامل سیستم‌های انرژی(شبکه های گاز، نفت، برق،...)، شبکه‌های آبرسانی و سیستم های آب و فاضلاب، سیستم‌های حمل و نقل(شبکه های جاده‌یی، دریایی، ریلی و هوایی) و سیستم‌های اطلاعاتی (شبکه های مخابرات، رادیو و تلویزیون، اینترنت و ...)، توسعه نیافته است.

وی خاطرنشان کرد: ارزیابی واقع بینانه و دقیق این سیستم‌ها که ساختار های شهری را تشکیل می دهند به دلیل عواملی چون گستردگی جغرافیایی آنها، داشتن اجزاء و تاسیسات بسیار زیاد، درگیر بودن چند تخصص در ساخت، مدیریت و بهره برداری آنها، تنوع شرایط ژئوتکنیکی در نقاط مختلف شبکه، سطوح مختلف ریسک لرزه‌یی نقاط مختلف شبکه، اثرات متقابل شریانهای حیاتی مختلف روی یکدیگر و نداشتن عملکرد لرزه ‌یی یکسان اجزای شبکه نیازمند توسعه مدل‌ها و روشهای مدرن تر است.

بسطامی با بیان این که مدل سازی شریانهای حیاتی اصولا بایستی با روشهای شبیه سازی سیستمها صورت گیرد، اظهار داشت: تحلیل شبکه های شریانهای حیاتی تاکنون عمدتا با روشهای قدیمی تحلیل سیستمها صورت گرفته و متاسفانه متناسب با پیشرفت روشهای تحلیل سیستم‌ها، رشد نداشته است. در تحقیقات محققان در سالهای اخیر یکی از روشهایی که مورد توجه واقع شده، روش شبیه سازی رخدادهای مجزا می باشد.

وی تصریح کرد: بهینه سازی بازسازی شبکه های شریان‌های حیاتی پس از زلزله با روش شبیه سازی رخدادهای مجزا هدف اصلی این تحقیق است. این روش مبتنی بر این است که رفتار یک سیستم به صورت رخدادهای متوالی است و هر رخداد بصورت لحظه ای در زمان رخ می دهد و سبب تغییراتی در وضعیت سیستم می شود.

عضو هیات علمی پژوهشگاه بین‌المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله خاطرنشان کرد: شبیه سازی رخدادهای مجزا به دو شیوه تعیینی و احتمالاتی توسعه داده شده است. از روش تعیینی در تحقیقات قبلی برای پروسه بازیابی شبکه های شریانی استفاده شده که در این طرح، هدف ما بهینه سازی بازسازی شبکه های شریان های حیاتی پس از زلزله با روش شبیه سازی رخدادهای مجزا با رویکرد احتمالاتی بوده است.

Hadi بازدید : 245 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)


File Explorer را به مسیر دلخواه هدایت کنید
گاهی کاربران از مجموعه‌ها هیچ استفاده‌ای نمی‌کنند و ممکن است قصد داشته باشند به‌ جای باز شدن این پوشه، پوشه‌ خاص دیگری برای آنها به‌نمایش درآید.
 یکی از میانبرهای موجود در نوار وظیفه (Taskbar) در ویندوزهای 7 و 8 گزینه‌ Windows Explorerیا File Explorer است. با کلیک روی این گزینه یک پنجره اکسپلورر به ‌نمایش درمی‌آید که شما را به مجموعه‌ها یا همان پوشه‌ Library هدایت می‌کند.

گاهی کاربران از مجموعه‌ها هیچ استفاده‌ای نمی‌کنند و ممکن است قصد داشته باشند به‌ جای باز شدن این پوشه، پوشه‌ خاص دیگری برای آنها به‌نمایش درآید. اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید و می‌خواهید با کلیک روی میانبر بالا، پوشه‌ فایل‌های دانلودی یا هر پوشه‌ دلخواه دیگری برایتان به‌نمایش درآید ‌باید از ترفند زیر کمک بگیرید:

1 ـ روی آیکون ویندوز اکسپلورر یا فایل اکسپلورر (ویندوز 8) در نوار وظیفه ویندوز کلیک راست کرده و از پنجره‌ به‌ نمایش درآمده روی گزینه‌ ویندوز اکسپلورر یا فایل اکسپلورر رفته و مجددا کلیک راست ماوس را فشار داده و Properties را انتخاب کنید.

2 ـ در پنجره‌ به‌نمایش درآمده به تب Shortcut بروید و در بخشTarget، مسیر پوشه‌ دلخواه خود را وارد کنید.

3 ـ با کلیک روی Apply , OK تغییرات را ذخیره کرده و با کلیک روی میانبر موجود، نتیجه‌ کار را مشاهده کنید.
Hadi بازدید : 220 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)


مشخصات اولین تلفن‌همراه سال 2015 لو رفت
ایسوس قصد دارد تا نسل جدیدی از زن‌فون های خود را در سال 2015 وارد بازار کند.
تاکنون مدل‌های چهار ، پنج و شش اینچی تلفن‌های همراه زن‌فون را رونمایی کرده است.اما مشتریان این محصول از شرکت سازنده تقاضای ساخت یک محصول جدید با نمایشگر 5.5 را داشتند.

به همین علت ایسوس مدل جدید این دستگاه‌ها را با نمایشگر 5.5 اینچی در ابتدای سال 2015 وارد بازار خواهد کرد.شنیده‌ها حاکی از آن است که این محصول در نمایشگاه CES 2015 رونمایی خواهد شد.

همچنین پیش بینی شده که این محصول از نسل چهارم شبکه‌های تلفن‌همراه پشتیبانی کند.قیمت زن‌فون 4 اینچی در حدود یکصد دلار و قیمت زن‌فون 6 اینچی در حدود 300 دلار است.
Hadi بازدید : 250 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)


پنج گام اساسی برای هدف گذاری مؤثر (SMART )

معیّن: Specific

قابل اندازه‌گیری: Measurable

دست‌یافتنی: Attainable

واقع‌بینانه: Realistic

زمانبندی‌شده: Timely

این مدل شما را یاری می‌کند تا اهداف خود را به نحوی تعیین کنید که تردیدی در رسیدن به آن‌ها نداشته باشید:

۱- اهداف خود را معین، روشن و شفاف بیان کنید. اگر قصد دارید اهداف ماه آینده، شش ماه آینده یا سال آینده‌ی خود را تعیین کنید، باید آن‌ها را صریح و روشن مطرح کنید. این کافی نیست که بگویید: “می‌خواهم در شش ماه آینده پیشرفت کنم.” این پیشرفت را در کدام زمینه در نظر دارید؟

۲- هدف‌های‌تان باید قابل اندازه‌گیری باشد. باید بتوانید اندازه بگیرید که چه‌قدر به سمت هدفتان پیش رفته‌اید.

۳- در انتخاب هدف واقع‌بین باشید. اهدافی را برای خود در نظر بگیرید که دسترسی به آن‌ها امکان‌پذیر باشد.

۴- هدف‌های دست‌یافتنی، عمده و اساسی زندگی خود را تعیین کنید. اهداف باید واقعی و قابل دسترس باشند. اهدافی که با توانایی و امکانات شما تناسبی ندارند، غیر قابل دسترسی‌اند.

۵- هدف‌ها باید قابل زمان‌بندی باشند. اغلب مشاهده می‌شود که بسیاری از مردم در شروع سال اهدافی را برای خود برمی‌گزینند و به روی کاغذ می‌آورند، اما آن را در پوشه‌ای بایگانی کرده تا پایان سال نیز به آن مراجعه نمی‌کنند. وقتی هدفی را برمی‌گزینید، باید با استفاده از یک جدول زمان‌بندی‌شده، مدام آن را وارسی کنید و از آخرین وضعیت آن باخبر باشید. به این ترتیب، اگر پیشرفتی به سوی هدف خود مشاهده کنید، احساس رضایت و خرسندی خواهید داشت و به ادامه‌ی راه ترغیب می‌شوید و هرگاه به بیراهه کشانده شوید خود را به مسیر درست هدایت خواهید کرد. هدف خود را در دفتر برنامه‌ریزی خود بنویسید و برای هر آزمون هدف‌گذاری کنید.

Hadi بازدید : 214 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)


راهبرد‏هاي افزايش معدل

براي ارتقای معدل کار‏هاي زيادي مي‏توان انجام داد؛ اما تجربه‌ی افراد موفق نشان مي‏دهد که اگر کار‏هاي زير را دنبال کنيد، قطعاً نمره‌ی بالاتري را به دست مي‏آوريد:

1-      کلاس‏هاي غير درسي را محدود کنيد.

در کلاس‌های غیر درسی خود زیاده‌روی نکنید؛ چون وقت کم‌تری دارید که روی درس‌های مدرسه متمرکز شوید. پس بيش‏ترين انرژي‌تان را روي درس خواندن متمرکز سازيد.

2-      راز کسب نمره با علاقه و خوب خواندن است.

دانش‌آموزاني که با بی‌علاقگی و برای خشنودی دیگران درس مي‌خوانند، براي رفع تکليف تلاش مي‏کنند. مطمئنا ًدر اين نوع درس خواندن، شور و کيفيتي وجود ندارد؛ ولي اگر براي موفقیت بیش‌تر خودتان، خوب درس بخوانيد، در تحصيل و کسب نمره موفق مي‏شويد.

3-      براي خوب خواندن بايد به کتاب درسي مسلط شويد.

همه‌ی مطالب به ويژه درس‌های اختصاصي را به طور مفهومي و دقيق بخوانيد. تمام فعاليت‏ها، بيش‌تر بدانيم، زيرنويس شکل‏ها، پاورقي‏ها و پرسش‏هاي انتهاي هر فصل کتاب درسي را به دقت پاسخ دهيد.

پس از مطالعه‌ی مفهومي و حل تمرينات کتاب درسي، از نکاتي که خوانديد يادداشت‌برداري کنيد. سپس براي تمرينات مفهومي بيش‏تر از کتاب‏هاي کمک‌آموزشي استفاده کنيد.

در مرحله‌ی آخر براي تسلط بيش‏تر بر مطالب مي‏توانيد از تست استفاده کنيد؛ ولي راه‌حل تستي را جايگزين راه‌حل تشريحي براي موفقيت در امتحانات نکنيد. حل تست بيش‏تر يک اندوخته براي کنکور سال بعد است.
Hadi بازدید : 210 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)


پند گرفتن از دیگران

برای رسیدن به موفقیت باید کسانی را بیابیم که قبلاً بهای آموختن را پرداخت کرده‌اند.

قطعاً رتبه‌های برتر یکی از ارزشمندترین کسانی هستند که در دنیای مجازی ما هستند و هر کدام از ما توانایی آن را داریم که با مراجعه به سایت کانون در بخش رتبه‌های برتر از آن‌ها پند بگیریم.

کتاب اشتباهات متداول یکی از منابعی است که هر داوطلب می‌تواند از همتایان خود درس‌های زیادی بگیرد. این کتاب شامل متداول‌ترین اشتباهاتی است که داوطلبان در دام آن‌ها گرفتار شده‌اند و ما می‌توانیم که در هر مبحث از دیگران و همتایان خود پند بگیریم.

کتاب خودآموزی از گرانبهاترین منابعی است که می‌توانیم از خودمان برای رسیدن به پیروزی پند بگیریم.

نیوتن می‌گوید: «اگر دورترها را دیده‌ام علتش این بود که روی شانه‌های غول‌ها ایستاده‌ام.»

هر کدام از شما یک نیوتن هستید، به شرط آن‌که از دنیای مجازی kanoon.ir رتبه‌های برتر و از منابعی که در قفسه‌های کتاب خود قرار داده‌‌اید دورتر‌ها را ببینید. رتبه‌های برتر همان غول‌هایی هستند که می‌توانید به آن‌ها تکیه کنید و روی شانه‌های آن‌ها بیایستید.

Hadi بازدید : 256 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)


مهر مهربان

همیشه شروع، بهانه‌ای برای پرانرژی بودن است. شروع سال نو، شروع فصل نو، شروع هفته‌ی نو و... جسم و روح انسان را سرشار از انرژی و تصمیم‌های تازه می‌کند. در این میان برای ما که لحظه لحظه‌ی زندگی‌مان به کتاب و دفتر و مشق و حساب گره خورده است، بهترین و زیباترین شروع، آغاز سال تحصیلی است. از دیرباز، مهر با تمام مهربانی‌اش، بوی کاغذها دست‌نخورده و کتاب‌های نو را به مشام می‌رساند. جلد کردن دفتر و کتاب‌ها و چیدن تراش و پاک‌کن‌های نو در کیف، بهترین و ساده‌ترین حس دنیا را دارد. چه دانش‌آموز باشیم و چه دانشجو یا حتی آموزگار، گویی این آغاز، برای‌مان یک مفهوم بی‌پایان دارد.

چه زیباست اگر با شکفتن گل دانایی در بوستان مهر، قلم عشق در دست بگیریم و اهداف و تصمیم‌های جدیدمان را بر ورقی از عشق بنگاریم.

چه خوب است اگر این بار بیش‌تر از همیشه بر چرخ تلاش و پشتکار رکاب بزنیم.

چه اندازه دل‌انگیز است اگر امسال بهتر از گذشته حرمت مدرسه و زحمت‌کشانش را بشناسیم.

چه‌قدر عالی می‌شود اگر با زیاد شدن برگ و بار درخت دانشمان، افتاده‌تر باشیم و در مقابل خدای دانایی‌ها بیش‌تر از قبل سر تعظیم فرود آوریم.

چه حس خوبی دارد اگر امسال برای رسیدن به اهدافمان قدم‌های بلندتری برداریم و از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

انگار امسال سال نیکوتری می‌شود اگر دست دوستانمان را بگیریم و پابه‌پای هم از نردبان یادگیری و پیشرفت بالا برویم.

بیایید یک شروع پرانرژی و متفاوت را در مهر 1393 در کنار هم تجربه کنیم.

راستی شما برای سال تحصیلی جدید چه تصمیمی دارید؟

Hadi بازدید : 532 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)


ابزارهایی که همیشه همراه شما هستند

برای موفقیت نیازمند ابزارهای مناسب هستید. وقتی می‌خواهید کوه‌نوردی کنید، نیاز دارید تا بعضی ابزارهای ضروری را همراه خود داشته باشید و در طول مسیر از آن‌ها استفاده کنید.

موفقیت در کنکور هم نیازمند این ابزارهای ضروری است.

1- برنامه‌ی راهبردی: نقشه‌ی اصلی شما برای این صعود برنامه‌ی راهبردی است. می‌دانید که در هر لحظه از مسیر در کجا باید باشید و چه برنامه‌ای باید داشته باشید. با این نقشه آرامش دارید و به پایان خوب مسیر امیدوار خواهید بود چون دقیقا هم مسیر را می‌شناسید و حتما انتهای مسیر برای‌تان مشخص است.

2- دفتر برنامه‌ریزی: به شما نظم می‌دهد. همواره مسیر طی‌شده‌ی خود را می‌بینید و می‌دانید که از کجا عبور کرده‌اید و چه کارهایی را باید در ادامه انجام بدهید.

3- کتاب خودآموزی: اشتباهات خود را در این کتاب می‌نویسید. همین‌طور نکات مهمی را که در طول مسیر با آن مواجه شده‌اید. این کار باعث می‌شود که همواره مهم‌ترین‌ها را در کنار خودتان داشته باشید. حتماً در طول مسیر به این نکته‌های مهم نیاز پیدا خواهید کرد.

4- منابع مطالعاتی: شما در طول مسیر نیاز به مواد مغذی دارید تا انرژی‌تان برای صعود تأمین شود. بهتر است بهترین‌ها و سبک‌ترین‌ها را برای خودتان انتخاب کنید. منابع پرحجم کوله‌ی شما را برای صعود سنگین می‌کند و انرژی شما را تحلیل می‌برد. بهتر است مناسب‌ترین‌ها را انتخاب کنید. مثلاً کتاب‌های آبی شامل سؤال‌های کنکورهای سراسری در سال‌های گذشته است. این یعنی بهترین ابزارهایی که مورد نیاز شما برای این صعود است. هم حجمش مناسب است و هم خیالتان راحت است که همه‌ی انرژی لازم شما را تأمین می‌کند.

Hadi بازدید : 195 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)


مزیت های اندروید L‌ چیست؟

اندروید جدید L توانسته ویژگی های جدید و امکانات جدید را برای گوشی های هوشمند ایجاد کند. این سیستم عامل هم مورد استفاده ی گوشی های هوشمند و هم مورد استفاده ی تبلت است.

 

  اندورید L توانسته طراحی جدیدی را برای گوشی های هوشمند ایجاد کند. مثلا طراحی جدید برنامه ها و اپها در سیستم عامل جدید اندروید L از مزیت های اندورید جدید است.


1-این سیستم عامل میتواند مورد استفاده ی کاربرانی باشد که گوشی هوشمند خود را در اختیار کودکانشان قرار میدهند تا از بازی های گوشی هوشمند استفاده کنند چون با استفاده از اندروید L میتوان کاربری شخصی را جدا نمود بنابراین میتوان برای کار و امور شخصی اکانت جداگانه داشت.

 

مزیت های اندروید L‌ چیست؟


2-همچنین با استفاده از اندروید L کاربران میتوانند بدون باز کردن قفل صفحه نمایش به نوتیفیکیشن های خود پاسخ دهند و آنها را مشاهده کنند.


3- با استفاده از اندروید L میتوانید چند کار مختلف را همزمان در گوشی هوشمند خود انجام دهید. مثلا استفاده از مرورگر وب و اپها که با سرعت عمل بالاتری کار میکنند از دیگر ویژگی های اندروید جدید است.


4-عملکرد بالا و سرعت بخشیدن به برنامه ها هم در سیستم عامل اندروید L وجود دارد. همچنین شما میتوانید بازی ها را از پروفایل کاری خود در گوشی هوشمند با استفاده از اندروید L جدا کنید.

Hadi بازدید : 174 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)


طراحی لامپ‌ خورشیدی ارزان قیمت از بطری‌ آب غیرقابل مصرف

محققان ترکیه‌ای لامپ‌های ارزان‌قیمت را با بطری‌های دورانداختنی آب و دیگر مایعات طراحی کردند. 

 شهروندان در شهرهای بزرگ به آسانی برای روشنایی از لامپ‌های الکترونیکی استفاده می‌کنند، اما مردم روستایی به این فناوری دسترسی ندارند. به طور مثال مردم هندوستان اگر بخواهند در شب مطالعه کرده و یا قدم بزنند باید از چراغ نفتی که نگهداری آن پرهزینه و روشنایی آن همراه با دود است، استفاده کنند. همچنین این چراغ‌ها اگر وارونه شوند، بسیار خطرناک خواهند بود.

از این رو طراحان شرکت Designnobis در ترکیه یک فانوس دارای «نور نامتناهی» را با استفاده از پنل‌های منعطف خورشیدی، چند باتری و بطری پلاستیکی خالی طراحی کردند.

پنل خورشیدی در داخل بطری قرار گرفته و نور خورشید را در طی روز ذخیره کرده و هنگام شب این فانوس با کمک قدرت باتری، نور خورشید را افزایش می‌دهد. این فانوس به کمک یک قاب ساده و یک گیره بر روی سقف قابل نصب بوده و همچنین قابل حمل است.

با این نور نامتناهی می‌توان لامپ‌های کم قیمت را بدون نیاز به هیچ زیرساختی تولید کرد.

بطری‌های پلاستیکی در سرتاسر جهان قابل دسترس هستند و با این طراحی قابل بازیافت و مفید خواهند بود.

این طراحی به دلیل تولید محصول سازگار با محیط زیست در سال 2013 برنده جایزه نقطه سبز شد.

تعداد صفحات : 101

درباره ما
Profile Pic
سلام به دوستان و خوانندگان خوب و عزیز این وب سایت برای بچه های سوم ریاضی و بقیه دوستان پایه گذاری و شروع به کار کرده اگه بازدید کردید نظر و عضویت یادتون نره از دوستای گل خودمم ممنون که در ساخت این وب سایت کمک و منو همیاری میکنن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • بهترین هتل های تهران
  • اموزش روابط زناشویی
  • نمونه سوالات و جزوات درسی
  • پیام نور سه :: دانلود نمونه سوال پیام نو
  • ((( پاتوق دانشجویان )))
  • سوالات و جزوه های رشته های فنی
  • سوالات و جزوات درسی
  • █▓▒░سایت تفریحی ترول تی ░▒▓█
  • کتابخانه الکترونیکی
  • رضا راستی
  • عکس های جنجالی از بازیگران و افراد معروف
  • جسمی بین زمین آسمان
  • دوم ریاضی
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • الکترو مگ
  • MR.FOZOOL
  • روانشناسان 90 یونان کوچک
  • پست های فیسبوکی
  • ... ساعــت شــنی ...
  • حرارت عشق
  • تبادل لینک دائمی
  • گالری مد و سرگرمی و اموزشی نسیم فان
  • سوم تجربی اشکنان
  • دانلود فیلم و سریال
  • انرژی مثبت
  • ساعت مچی مردانه
  • سوپر کد | SuPeR cOdE |کد و قالب وبلاگ
  • مزهای سکوت
  • ایران ویج
  • شبکه اجتماعی هفت آسمان
  • (2)
  • ˙·٠•●♥ مـــنــــ و خــــیــــالــ مـــنــــ...♥●•٠·˙
  • افغانستان سرزمین من
  • NAZANIN MAHDI دنياي مجازي نازنين مهدي
  • دانش آموز بــــــــــــــرتر
  • رایانه
  • tina-2000
  • تک 91
  • برنامه نویسی پیشرفته
  • جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا
  • وبلاگ تخصصی مهندسی نرم افزار
  • تبادل لینک
  • حرف های عاشقانه,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس تیکه دار
  • لوس موزيك | دانلود اهنگ جديد
  • استقـــلال ســــرورتونه لنگیـــا
  • پایگاه مقاومت بسیج سلمان فارسی توچغاز (حوزه ی مقاومت بسیج امام سجاد(ع))
  • بروبچ
  • پرتال تفریحی عشق فان
  • هواداران کربلائی علی محمد ملکی
  • ب نام آنکه اشک را آفرید تا سرزمین غم آتش
  • گن لاغری مردانه اصل
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    کدوم مدل رو بیشتر دوست داری؟
    از کدوم بیشتر استفاده می کنی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1510
  • کل نظرات : 140
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 290
  • بازدید ماه : 103
  • بازدید سال : 18,618
  • بازدید کلی : 156,594
  • کدهای اختصاصی
    ♥♥ چت روم رستاق ♥♥ - اتاق گفتگوي آنلاين رستاق خرید
    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    
  • انجمن
  • عینک آفتابی اصل - نگا استور خرید ساعت مچی
    داستان روزانه
    داستان کوتاه روزانه
    خرید اینترنتی عینک آفتابی ریبن

    تقویم شمسی

    جدول لیگ برتر

    جدول لیگ برتر

    تبادل لینک - تبادل لینک

    جدول لیگ برتر

    ابزاروبلاگ ساعت مچی مردانه - ساعت مچی مردانه